Servisní zóna

Vítejte v servisní zóně určené pro naše zákazníky. Zde můžete vstoupit do servisního modulu pro zadávání vašich požadavků.

On-line podpora

+420 723 998 902

 

NORDIC STEEL

IMG_20160209_150000

NORDIC Steel se zabývá zpracováním plechů a strojírenskou výrobu

Obor činnosti: strojírenská výroba
Počet zaměstnanců / uživatelů: 160 / 50

Důvody pro zavedení informačního systému Dialog:

Společnost Nordic Steel implementovala podnikový systém Dialog v roce 2014. Do této doby se společnost řídila na základě tabulek z excelu. Seznamy zakázek byly sice vedeny v systému, ale tento systém byl spíše účetní program než výrobní nástroj, který by dokázal evidovat a sledovat on-line odepisování operací nebo kapacitně plánovat. Do roku 2016 se ve firmě ještě používaly k ekonomice, evidenci docházky a personalistice jiné informační systémy, ale od 1. 1. 2016 tomu tak již není. Jediným současným podnikovým systémem, který komplexně splňuje naše potřeby, je právě podnikový systém, Dialog 3000Skylla.

Implementované moduly:

Busines to Busines, DDT,  Docházka, E-sklad, Finanční kancelář, Finanční komplex, Infobox, Laboratoř, Machine program loader (MPL), Mzdy, Nákup a prodej, Personalistika, Řízení výroby, Servis, Workflow

Přínos Dialogu pro společnost:

Díky systému Dialog 3000Skylla jsme schopni plně sledovat potřeby moderního podniku. Jsme schopni včas nakoupit materiál v příměrném množství a jsme schopni stanovit materiálové výhledy. Jsme schopni kapacitně plánovat a využívat tak řádně pracovní fond našich zaměstnanců. Umíme zhodnotit ukončené projekty a zakázky z hlediska výnosnosti. Díky Laboratoři máme analýzu vad a jejich příčin, dle kterých se snažíme snižovat náklady na zmetkovitost, či zmetkovitostí předcházet.

Splnilo řešení Vaše očekávání?

„Porovnáme-li množství dat, které jsme měli k dispozici před implementací systému s daty, které jsou k dispozici dnes, můžeme s klidným svědomím potvrdit, že naše očekávání je splněno. Je pro nás navíc velmi důležité aby náš podnikový systém byl stále živý a vyvíjel se, což nás, jak firmu, neustále nutí se také vyvíjet a stále se zlepšovat.“ Pavel Šimurda