CRM modul slouží jako nástroj pro strategické a operativní řízení firmy, který pomůže uživateli efektivně nacházet a spravovat vztahy se zákazníky. Jeho prostřednictvím uživatel plánuje a realizuje efektivní marketingové kampaně, řídí obchodní případy a péči o zákazníky. Je nástrojem pro využití informací o zákaznících s cílem udržet si s nimi dlouhodobé vztahy.
Modul CRM zabezpečuje:
- sběr dat o obchodních případech a zákaznících
- přidělení manažera obchodního případu
- formu a způsob chování organizace ve vztahu k zákazníkovi
- schopnost pružně a efektivně reagovat na měnící se konkurenční prostředí potřeby zákazníka
- sdílený přehled dodavatelů, odběratelů a potencionálních zákazníků
- evidence aktivit, úkolů, dokumentů a emailů
- kategorizace zákazníků a vytváření skupin, cílená komunikace, export kontaktních informací pro mailingy
- evidence prodaných komodit, vyhodnocení prací, podklady pro fakturaci i mzdy
- okamžitý stav salda a platební morálky zákazníka, sledování vývoje obratu a rabatu
- hodnocení zákazníků a dodavatelů podle stanovených kritérií
- plánování prodeje, vyhodnocení plnění plánu na obchodníka, evidence obchodních případů
- řízení a vyhodnocení produktového portfolia
- Relevantnost údajů v modulu CRM závisí na rozsahu nasazení IS DIALOG 3000Skylla do jednotlivých oblastí podniku.