Servisní zóna

Vítejte v servisní zóně určené pro naše zákazníky. Zde můžete vstoupit do servisního modulu pro zadávání vašich požadavků.

On-line podpora

+420 723 998 902

 

Řešení na míru

Našim zákazníkům řešení na míru jejich požadavkům

Dialog jsme v průběhu let přizpůsobili našim zákazníkům

Systém jsme upravili do různých provozů, provázali s konstrukčními softwary, mobilními aplikacemi a dalšími zařízeními

Chcete se podílet na rozvoji vašeho informačního systému Dialog? Nevyhovuje vám stávající řešení nebo máte speciální požadavky?

Specifická řešení pro podnik

Hardwarová infrastruktura - NET
Elektronické dokumenty - DDT
Navažovací linka
Knihovna atestů
Sledování šarží
Nákup a prodej
Výroba na šicí dílně
Dialog Warning system (DWS)

Mobilní řešení

E-sklad
E-shop
E-business
Servisní činnost
Evidence majetku
e-OTK
Business Inteligence

Propojení s konstrukčními a pálícími programy (CAD/CAM)

Integrace informačního systému Dialog 3000Skylla s jinými softwarovými produkty přináší řadu výhod. Díky plné podpoře pro integraci lze využívat nejen data z informačního systému Dialog 3000Skylla při přípravě programů pro integrované softwarové produkty, ale na druhé straně také informace z těchto programů využívat pro přesné plánování a řízení konkrétního výrobního procesu. To vše probíhá rychle, jednoduše a efektivně. Integrace informačního systému Dialog 3000Skylla s jinými softwarovými produkty tak přináší úspory, které převyšují počáteční investice vložené do jednotlivých produktů.

Informační systém nabízí uživatelům možnost sledovat zahájení, průběh a ukončení zpracování přímo na dílně a to jak ucelené laserové zakázky, tak také jejich jednotlivých položek. Integrovaný proces zpracování mezi programy probíhá on-line a přináší do plánovací tabule ERP systému zviditelnění ukončení konkrétní operace na vybrané technologii (stroji) a tato informace dále slouží pro zahájení navazujících procesů bez prostojů.

Při hodnocení průběhu operace je možné porovnání plánovaných norem s vykázanými časy a nabízí se možnost jejich následné změny přímo v technologickém postupu výrobku uloženém v informačním systému Dialog 3000Skylla. Po vyexportování položek do výrobního plánu podle předem zvolených kriterií proběhne kontrola na straně obsluhy, která prověří aktuální stav všech položek exportu – existenci, změnové řízení apod.

V současnosti informační systém Dialog 3000Skylla nabízí softwarovou a technologickou integraci s produkty JETCAM EXPERT, TruTops, SolidWorks, EPLAN a Pro/ENGINEER, Vault.

Přečtěte si článek na našem blogu.

MPL přenos programů ke strojům

Jednou z možností elektronizace výrobní dokumentace je využití nového nástroje MPL – Machine programme loader, který slouží k oboustranné komunikaci mezi informačním systémem a strojem. V ostrém provozu již máme nasazeno propojení ohraňovacích lisů s Dialog 3000Skylla. Pomocí této aplikace je možné přenášet jednotlivé programy mezi ohraňovacími lisy a informačním systémem.

Pilotní projekt byl realizován ve firmě NC Line s. r. o., kde je v současné době tímto nástrojem osazeno 8 ohraňovacích lisů. Další terminály na dílnách jsou využívány pro vizualizaci výkresové dokumentace. Cílem nasazení tohoto nástroje bylo zefektivnit a zprůhlednit práci s programy, systematizovat jejich dohledatelnost, archivaci a zvýšit rychlost práce spojenou s jejich manipulací. Implementací nástroje byla také vyřešena problematika nesystematického pojmenovávání programů. Nově jsou programy uloženy u kusovníku v informačním systému a obsluha stroje je schopná pomocí aplikace MPL tyto programy efektivně distribuovat na konkrétní stroj.

Ankety – check listy

Ankety jsou, v režimu obecných anket, nástrojem pro tvorbu testů pro účely kurzů či jiného prozkoušení znalostí a dále je lze využít pro zaznamenání kontrol kvality pro pracovníky OTK a nabízí možnost tvorby dotazníků pro zákazníka. Ve spojení s modulem NET a Servis je modul Anket využíván především jako výborný nástroj, který vede servisního technika nebo revizního technika v průběhu provádění servisních činností a nedovolí mu opustit operaci kontroly bez příslušného záznamu. Pro každé zařízení lze vytvořit individuální dynamicky generovaný kontrolní seznam do kterého pak zaznamenává technik v PC nebo na mobilním zařízení výsledky. Po provedení činností a zaevidování požadovaných dat je anketa ukončena a protokol přenesen do historie záznamů k požadovanému zařízení. Check-list nemusí mít podobu strohého dotazníku, ale může obsahovat i detailní fotodokumentaci, která pracovníka provede procesem servisního procesu.